A DKV Debreceni Közlekedési Zrt. túlszárnyalta tavaly megszerzett ötszörös marketing gyémánt elismerését. 2025. március 5-én, az Etele Plázában megrendezett Marketing Diamond Awards díjátadó ünnepségen, hat marketing gyémánttal díjazták a társaságot.
A kitüntetéseket 2024-ben végzett, kiemelkedő marketing-kommunikációs tevékenységének elismeréseként vehette át a vállalat.
A marketing gyémántokon túl, a DKV Zrt. a 2024-es megbízói listán a második, a 2022-2024-es összesített megbízói listán pedig a harmadik helyen szerepel, egy olyan neves cég, mint a Billingo Technologies Zrt. mögött. A Marketing Diamond Awards célja, hogy bemutassa és elismerje a kisebb költségvetésből megvalósított, magas színvonalú marketing aktivitásokat. A DKV Zrt. idén is több kategóriában indult, a mintegy harminc fős szakmai zsűri döntése alapján pedig a társaság hat pályamunkája is gyémánt elismerést kapott. Rendezvények és esemény alapú aktivációk kategóriában három pályázat nyert.
A „TÖRTÉNELMET ÉS JÖVŐT ÍRUNK – DKV NYÍLT NAP A KULISSZÁK MÖGÖTT” című pályamunka, a társaság 140. évfordulója alkalmából megrendezett DKV NAP marketing tevékenységeit foglalta össze. A nyílt nap során, az érdeklődők bepillanthattak a társaság működésének mindennapjaiba, megismerhették a szerelőcsarnok titkait, történeti túrán vehettek részt, retró járatokon utazhattak és a kiállítók egész napos vetélkedőin próbálhatták ki tudásukat.
A „MÚLTRA ÉPÜLŐ JÖVŐ, 140 ÉV RELIKVIÁI EGY HELYEN”, illetve a „140 ÉV, 140 KM KIHÍVÁS, MOZGÁSBAN A DKV” című projektek, az előző programelemhez szorosan kapcsolódó aktivitások beszámolói. Előbbi, a DKV Közlekedéstörténeti Emlékszoba Fórum Debrecenben megrendezett történeti kiállításának összefoglalója, míg utóbbi egy nívós, a társaság dolgozói között meghirdetett, hónapokon át tartó sportkihívás részletezése.
Ügyfélélmény programok kategóriában a „TÉLAPÓ A FEDÉLZETEN, AVAGY SZÁN HELYETT VILLAMOS” és a „SZÍNHÁZ AZ EGÉSZ VILLAMOS! GYERMEKNAP CSODAORSZÁGBAN” pályaművek zsebelhettek be elismerést. A Csokonai Nemzeti Színházzal közösen megszervezett gyermeknapi villamoson, a családok egy elvarázsolt nosztalgia villamoson utazhattak, mialatt a színművészek az Alice Csodaországban című darabból adtak elő részleteket. Mikulás napon pedig egy télapónak öltözött villamos csalt mosolyt a kicsik és nagyok arcára.
A közösségi média-, és influencer marketing-megoldások kategóriában szintén gyémántot érdemelt a társaság „UTAZÁS A 15K FELÉ, ÍGY TRIPLÁZTUNK 8 HÓNAP” alatt című pályázata. 8 hónap alatt 4.000-ről 16.000-re növelte a DKV Zrt. hivatalos Facebook oldalának követőbázisát a Kommunikációs szakterület.
A DKV Zrt. a most megszerzett elismerésekkel együtt immár 16 marketing gyémánt díj birtokosa.