Ezzel gyakorlatilag beismerték, hogy a pocséknál is pocsékabb “szolgáltatást” nyújtanak.
Ennyi volt, a MÁV nem csak elfelejtette közölni a szeptemberi menetrendszerűségi adatokat, de visszamenőleg egy évtizedre is eltüntették ezeket a honlapjukról. Úgy tűnik, Lázár János leszólt, hogy nem akar többet hallani a vonatok késéséről, mert egy hónapnyi kínos hallgatás után ma már büszkén be is jelentette a MÁV: többé nem publikálják a részletes késési adatokat – biztos ismét annyit késtek az InterCity-k, hogy újabb negatív rekord dőlt meg
– írja Facebook-bejegyzésében Vitézy Dávid.
Hogy is mondta Orbán Viktor a Parlamentben hétfőn Lázár János és a MÁV teljesítménye kapcsán? “Ha a MÁV egy korszerű vállalat lesz valamikor, az Lázár minisztersége alatt fog megtörténni.” – úgy látszik, a héten ezügyben az egyetlen fejlemény a menetrendszerűségi adatok eltitkolása lett
– fejtette ki.
Közölnek persze jön egy új színes-szagos “havi riport” helyes ábrácskákkal és a korábbi adattartalom töredékével, ahol összemossák a jóval kevesebbet késő budapesti elővárosi és a rendkívül pontatlan távolsági vonatok adatait egymással, ezáltal láthatatlanná téve az InterCity-k késéseit. “Ügyes”. Erről szólt tehát a “módszertani felülvizsgálat”, amit a MÁV szóvivője (‘“vezérigazgatója”) bejelentett három hete az Indexen – részletezte.
Frissítés (9:52): Látom, a posztnak annyi hatása lett, hogy a régi adatok elérhetőségét helyreállították – kommentek közt ott a teljes screenshot, hogy a reggeli bejelentés után eltűnt az oldal. De ez mit sem változtat azon a fő problémán, hogy (1) a vonatok egyre többet késnek, és (2) szeptembertől kezdődően, illetve a jövőre nézve nem közölnek részletes menetrendszerűségi adatokat
– tette közzé Vitézy.